juvvliah

Alla inlägg under juni 2010

Av Julia Ståhl - 30 juni 2010 23:06

HALLÅ ?!

 

Har ni glömt att jag också har känslor? ;o

När jag loggar in ska det stå: nya kommentarer 5...

inte: nya kommentarer 0 ! ;o

Jag blir så less på er, förlåt om jag är grinig, men ni kommenterade fem ggr, sen inget mer ??? !!

Ska jag behöva kommentera själv för att få kommentarer eller?

 

Bloggen ryker snart ! ;o

Åtminstone sommarspecialen !!!

För nu är jag trött på det här !

Jag skriver och skriver, utan kommentarer !

nej usch! ;o

Av Julia Ståhl - 29 juni 2010 17:03

Bilder på Johanna's föl Flying Angel finns nu i bildarkivet ! :D<3


Kommentera, lägger upp några /alla här också ! :D<3


klicka för större storlek och HD-visning ! :))


Copyright på ALLT !

                                                                                          

Av Julia Ståhl - 28 juni 2010 11:01

Heej ! :))<3

 

Tack vare Ida, så kommer min sommarspecial finnas kvar ! :D

Ida, ville ha bilder när jag rider, men, problemet är att jag inte har några, haha, Ida är skyldig mig en Fotodag eftersom jag vann hennes redigeringstävling för ett tag sen ! :D<3

Men johanna har lite sen jag red Joysan och Sorba med henne, hemma hos henne, dock, så skrattade vi så mkt, så jag är så oseriös man kan vara på bilderna ! XD

Bilder på mig och Thinny finns, inte bra men, det duger kanske?

Jag ska försöka fixa bilder på mig och Thinny eller ngt <3

Ida kanske vill med och kolla och fota? ;))<3

 

Men det kommer, jag lovar och svär!

 

 

Idag, bär det av till Johanna ^^<3

Hästarna ska skos idag, men vi kanske skulle rida på Bea eller vad Johanna sa XD<3

Och vi tar väl moppen eller går, till sjön och badar :))

Tar nog med kameran, så bilder från johannas och min dag kommer upp :))

 

Men nu orkar jag inte skriva mer, ska försöka komma på en annorlunda men kul tävling ! :D<3

 

 

Av Julia Ståhl - 27 juni 2010 21:07

Okej, nu är det så här, ja har bestämt så här:

Om Jag inte får minst fem kommentarer innan måndag (imorgon) klockan 15.00

Så ryker sommarspecialen...

Om ni kommenterar fem gånger nu, och sen skiter i att kommentera helt och hållet, så ryker bloggen !

Så är det bara !

Jag satsar seriöst på den här bloggen och jag vill verkligen att det ska bli något utav den, ingen vanlig blogg som man skriver;

Hej, idag har jag bla bla bla... !

Det ska finnas liv i en blogg !

rörelse, glädje och allt sånt!

Jag ger allt jag har för den här bloggen, är uppe sena nätter för att blogga, men får inte ett skit för det !

Men nu är det så, sommarspecialen åker om jag inte får MINST fem kommentarer innan klockan 15.00 imorrn, sen får ni fortsätta kommentera efter det med, annar åker hela bloggen!

Jag blir väldigt besviken om jag inte får fem kommentarer innan klockan 3 i morgon, då vet ju jag vad ni vill... Sen får vi väl se om bloggen ryker !

I så fall vet jag att jag inte duger, att min blogg suger, eller något annat sånt skit!

Jag satsar stenhårt på bloggen, för jag vill att ni ska få glädje av att kunna vara med i tävlingar, visst, du kanske inte är duktig på redigering?

Men det märker väl jag i så fall?

Om det går dåligt för någon i en tävling, så kommer jag självklart fixa en annan tävling som är mer passande för andra personer !

 

Snälla, hjälp mig att bygga upp min blogg !

Och ni får Jättegärna länka min blogg på er blogg, bilddagbok eller vad du nu har!

Du behöver absolut inte fråga !  :))

 

Hoppas vi kan samarbeta nu! :))<3

 

 

Kram  Juvvliah*  

Av Julia Ståhl - 23 juni 2010 21:00

Helluuuu ;)

 

Midsommar på fredag, riktigt skönt med god mat och mys i sommarstugan med släkten ! :)

Kommer tyvärr inte komma inlägg, men jag har med datorn och skriver i 'word' varje dag, så ni får en uppdate när jag kommer hem om varje dag ! :))

 

Tävlingen, jaa, eftersom det fortfarande bara är två deltagare i tävlingen så behöver jag MINST 1 till, varje gång måste det vara minst 3 tävlande ! :D

Ni har tills i morgon (torsdag) klockan 15.00 på er att skicka kommentar, mail eller PM till mig ! :)<3

Så Skicka nu !

Jag tänker sluta med tävlingar och nyheter om ni inte vill vara delaktiga !  ;o

 

Av Julia Ståhl - 23 juni 2010 15:34

   Heej!

FöRlÅt mig såååå mkt!! :o

Jag har varit med älskade Johanna, Därför har det inte varit någon värst bra uppdate ! :'o

Tävlingen gick inge vidare, men den kommer den här veckan ist ! ;p

Så nu MÅSTE ni ju bara vara med !

Jag har 'veckans blogg' för att jag vill att fler ska kunna kolla ERA bloggar och för att jag vill ha fler läsare och kommentarer ! ((:

Men för att ha tävlingar, så behövs inte bara jag, utan deltagare krävs! :o

Jag har två stycken just nu  !  ;o

Om det är någon mer med blogg som vill vara med i tävlingen, så kommentera, mejla, eller skicka PM till mig på bilddagboken.se

Min bilddagbok : Juvvliah    (klicka på Juvvliah för att komma till min bilddagbok, OBS, du MÅSTE själv vara inloggad!)

 

 

Min mail: biseksommar@live.se   !

 

Att tänka på:

Skriv namn!

Skriv bloggadress!

Skriv VARFÖR du vill vara med!

SKICKA EN BILD!

 

GLÖM INTE !

 

 

Kommentera, maila, skicka pm!

Välj ett !  ;))<3

Alla som vill får vara med, ålder kvittar! :))<3

Förlåt för att bilden är gul! ;o

Orkade inte kolla färgkoden å så! ;o<3

Av Julia Ståhl - 20 juni 2010 19:38

Tjenamoss ! ;)<3


Jag tycker att kommentarsrutan är ganska TOM just nu ;o


Idag,  var man vääääldigt trött, var på bröllopsfest för farbror Bosse och Ninnie igår ! :)

Emma och Frida var också där ! :''')<3

Johanna kom förut, Jag ska sova hos henne idag ! :)<3

Muuus ! ;D<3

Blir kanske att rida, som vi är bäst på ;)))<3

haha, elr  hur ?   *Host*


Men jag bloggar mer sen om den s k. tävlingen ! :)<3

Men nu ska jag fixxa en blogg åt johanna på Bloggplatsen ! :)<3



Kram         Juvvliah*  

Av Julia Ståhl - 18 juni 2010 22:07

Hej igen, man kan inte svara på kommentarer jue ! ;o


Dåligt ;o


Men, Joline undrade vrf jag inte får rida Figge mer, det är bara för att Ramona som äger honom, har börjat rida honom själv igen, men jag kanske kommer få rida honom någon gång iaf ! :)


Hoppas svaret var bra ! :)


Kram julia :)<3

Vad tycker du?

Videoblogg?
 JA
 NEJ

Presentation


Jag är den jag är, och inte den du vill att jag ska vara.♥

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards