juvvliah

Alla inlägg under november 2010

Av Julia Ståhl - 30 november 2010 16:45

Nu ska ni få reda på en sak jag haft i huvudet hela november ;)

imorgon äre ju första december, och då börjar min såkallade ''Julkalender''.

Det kommer vara t ex. dagens blogg, dagens mest läsvärda, dagens finaste/sötnos osv...

Ni fattar, så imorgon kommer första upp, jag vet inte själv vad jag ska välja ens   



 

Av Julia Ståhl - 29 november 2010 19:04

Kom nyss på världens idé !!! :DD

Alla som vill, får kommentera hur många olika meningar/ord som helst,  MEN, det måste vara något du tycker är ett problem för dig, tex, taskiga ''kompisar'', trakasserier, diskriminering på internet, skolan eller sms, du kanske är kär i någon men inte vet hur du ska visa det, rädsla, pinsamheter osv...

Alla problem du anser är ett problem, är ett problem för dig!

Ett problem är något som hindrar dig från vissa saker eller från att göra vissa saker.

Och ALLA har minst ett problem, och då menar jag inte att det är något fel på alla !

Alla problem kommer skrivas någonstans på en bild, det kommer kanske bli fler bilder.

Bilderna kommer upp här. Du får vara anonym i din kommentar.

Jag kommer skriva MINA lösningar på dessa problem, men ni får självklart skriva lösningar i kommentaren. Men det äär viktigt att du kommenterar detta inlägg för att kunna få med ditt problem.

Jag tyckte det var en rätt smart idé ändå! :D

Alla får vara med och skriva problem,

Men det finns 1 regel:

Problemen får INTE innehålla information om någon annan person, Man får INTE skriva att någon person är ett problem för dig, och man får INTE skriva att man är ful, fet, knäpp osv.. Du kan istället skriva att du inte är nöjd med dig själv, för det är ett problem, utséendet är inte ett problem, om du tycker illa om dig själv så är det ett problem!

Kom igen och skriv massa problem nu, så ska vi tilsammans hitta minst en lösning! :D


   

Av Julia Ståhl - 28 november 2010 17:08

Klicka HÄR för att komma till min kompis Julia Jonasson's blogg och se hur dum jag kan va ibland... host... XD

Till mitt försvar;

Jag TRODDE hon menade så! :( XD


 

Av Julia Ståhl - 28 november 2010 15:16

Sitter och lyssnar på Rasmus Seebach-En skygge af dig selv, jag älskar den!

Särskilt när han sjunger ;

Tro mig, jeg glemmer aldrig hvem du er  
Jag bara älskar låten, allt är perfekt lixom! ;o
Och jag är grymt arg på adam -.- (min bror)
Han lånade mina hörlurar när han skulle sova hos Jesper, och sjävklart tappar den jävla ungen bort mikrofonskyddet !!!!
åååh!! hörlurarna kostade 200 spänn och ungjäveln ''förstör'' dom! -.-
Och jag köpte dom själv!
Men nu vet jag ju att det var sista gången han lånade något av mig... ååh!! 
Nu ska jag dra på mig pyjamasbyxor och mjukisar, nån varm tunn tröja, (kanske två...) och sen drar jag och Siri till stallet och sticker ut i skitvädret på en skrittur med Anette och Ramona, (tror jag)... Kanske får mig att lugna mig lite och tänka på annat en stund, jag tänker på samma sak hela tiden, och inget kan få mig att tänka på annat... Kanske Thinny lyckas, min prinsessa! 
Men nu ska jag dra,
hade bäst! =)
 
Av Julia Ståhl - 28 november 2010 09:55

just nu snöar och blåser det så jag tror hela taket ska blåsa av!

Nej men ah, det är svinkallt också! -.-

Snö är sjukt mysigt och jag har hellre vinter än sommar faktiskt, inga sår, ingen värme så man inte KAN rida, Och inga jävla flugor, bromsar mygg osv... men det finns fördelar med sommar'n också....

Senare blire att dra på sej massa kläder och leka sumobrottare och vänta på Siri som ska plocka upp mej och sen drar vi till stallet för en uteritt i det svinkalla vädret, mys! :D


Trevlig 1;a Advent förresten! :D


Och vet ni en sak?

Att tävlingen avslutas 30 november !

det är den 28;onde idag! ANMÄL ER!! Jag vill ha fler bidrag!

ut och fota, ladda över bilderna, öppna mailen, skriv  ditt namn, bdb/bloggnamn & lägg in bilden, skriv in : biseksommar@live.se  i rutan: till      och klicka på skicka! Klart! :D

Kom igen nuuuu ! :)))  mer info om tävlingen hittar du HÄR!

Kommer nog en/flera bilder fotade av mig senare ! :D


Hade bäst =)


  

Av Julia Ståhl - 26 november 2010 17:24

ÄNGLIGEN FREDAG! :D

nu är det äntligen helg, men det är inget jävla pax, och det finns INGET annat att göra heller...

nu ska jag äta godis och läsa bok ;)

hare bäst :D


  

Av Julia Ståhl - 25 november 2010 16:17

Det finns Ingen, som du!

Jag älskar dig!

Av Julia Ståhl - 24 november 2010 18:31

Reflektionsdag idag, vilket innebar att vi fick skriva lite om hur vårat senaste utvecklingssamtal gick, efter det fick vi gå runt till våra ämneslärare och kolla hur vi ligger till och ställa frågor ang. ämnet och sina arbeten.

Jag låg faktiskt riktigt bra till i de ämnena jag diskuterade med läraren.

Jag gick till alla lärare utom bild/slöjd, idrott och musik, då bild/träslöjdsläraren inte var där, inte heller musikläraren. Idrotten tyckte jag inte var värt att besöka eftersom jag missat baggtjärn runt och inte varit med på alla lektioner/hela lektionen pg.a min ansträngningsastma och mina knäproblem, och nästa vecka har vi innebandy tror jag, och jag är sjuuukt bollrädd efter att jag slutade som innebandymålvakt, vilket var synd, för det var grymt kul, och jag var faktiskt någelunda bra :( :)


Jag är hemma nu, har varit hemma ända sen skolans slut, jag hade grymt ont i huvudet ! Tror jag börjar bli parfymkänslig, men vi får hoppas att det inte är så ;o

Jag ska lägga mig och läsa bloggar nu, sen blire sööv, är lagomt trött! ;o


Bjur på bilden ;)

    

Vad tycker du?

Videoblogg?
 JA
 NEJ

Presentation


Jag är den jag är, och inte den du vill att jag ska vara.♥

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards